Inschrijven

Meest gestelde vragen over inschrijven

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Bel ons dan op 030-6087722 of start een chat.

Hoe kan ik een bestelde training omboeken naar een andere datum of locatie?

In Mijn PitsPro, tabblad ‘Mijn Trainingen’ staan de trainingen die je besteld hebt. Je kunt omboeken door op de link achter de betreffende training te klikken. Nu kun je kiezen uit andere data. Omboeken is kosteloos tot 1 week voor aanvang van de training.

Hoe boek ik een training?

Nadat je hebt gekozen welke training je wilt volgen, selecteer je een datum en plaats je de training in je winkelwagen. Vervolgens kun je verder winkelen of meteen afrekenen. Houdt er rekening mee dat je de plaats op de training pas hebt gereserveerd als je het bestelproces hebt afgerond.

Welke voorwaarden gelden er als ik inschrijf op een training?

Bekijk onze algemene inschrijfvoorwaarden.

Waar kan ik mijn gegevens bewerken?

Gegevens kun je wijzigen via ‘Mijn Instellingen’ in Mijn PitsPro. Wijzigingen verwerken we zo spoedig mogelijk.

Bij 'Mijn gegevens' staat mijn (juiste) werkgever niet.

Wijzigingen met betrekking tot je werkgever kun je doorgeven via het wijzigingsformulier op ‘Mijn Instellingen’ in Mijn PitsPro. We verwerken de wijzigingen zo spoedig mogelijk.

Hoe werkt een voorinschrijving?

Is er geen geschikte datum of locatie beschikbaar? Maak dan een voorinschrijving. We mailen je dan zodra er een nieuwe training beschikbaar is, op de locatie(s) van je keuze. Deze registratie is vrijblijvend en beheer je zelf in Mijn PitsPro. Dat wil zeggen dat het geen inschrijving is en dat je de registratie zelf kunt veranderen of verwijderen.

Kan ik ook een training boeken voor een collega of medewerker?

Ja, dat kan. Je kunt eenvoudig aangeven hoeveel deelnemers je wilt inschrijven. In de volgende stap kun je aangeven om welke deelnemers het gaat. Je kunt alleen deelnemers van je eigen vestiging inschrijven. Als je werkgever betaalt, raden wij aan om vooraf akkoord hiervoor te krijgen.

Hoe werkt een wachtlijstregistratie?

Als de training volgeboekt is kun je je inschrijven op de wachtlijst door op Wachtlijst te klikken. We mailen je dan zodra er een plek vrij komt. Deze registratie is vrijblijvend en beheer je zelf in Mijn Innovam. Dat wil zeggen dat het geen inschrijving is en dat je de registratie zelf kunt veranderen of verwijderen.

Hoe kan ik een bestelde training annuleren?

In Mijn Innovam, tabblad ‘Mijn Trainingen’ staan de trainingen die je besteld hebt. Je kunt annuleren door op de link achter de betreffende training te klikken. Annuleren is kosteloos tot 1 week voor aanvang van de training. Wil je voor deze training een andere datum of locatie kiezen, kies dan voor omboeken.

Wat betekent de melding 'Voor de volgende uitvoeringen zijn onvoldoende plaatsen beschikbaar'?

Als je een training wilt afrekenen wordt de plaats op de training na afronding van het betaalproces voor je gereserveerd. Tot die tijd kunnen anderen zich ook inschrijven. Het kan dus voorkomen dat de plaats die je wilde reserveren inmiddels door iemand anders is geboekt.